Årsmøte 2019

onsdag, 22 mai 2019.

Generalforsamling i Norsk Energi og Årsmøte finner sted torsdag 13. juni på Olivia på Aker Brygge, Oslo. Hovedtemaet i det faglige seminaret er hvordan ulike industribedrifter gjør tiltak for stadig "grønnere produkter". Bli med!

Bli med på Generalforsamlingen og Årsmøtet. Klikk for påmelding.  Dagen starter med et gratis seminar om energiledelse kl 09.00 (varer til kl 12.00).
Selve Generalforsamling finner sted kl. 12.00.
Deretter følger lunsj og Årsmøtet/faglig seminar der hovedtemaet er hvordan ulike industribedrifter gjør tiltak for stadig "grønnere produkter" med innlegg fra Hydro om deres planer for grønn aluminium og fra Joh. Johannson Kaffe AS som skal produsere verdens mest miljøvennlige kaffe. I tillegg får vi eksempler på innovativ spillvarmeutnyttelse til fjernvarmeformål fra den nye Vinterparken i Lørenskog og fra datasenteret på Ulven.
Helt til slutt i den faglige delen får vi høre hvem som blir vinner av Årets EMIL-pris (Norsk Energi sin Energi- og miljøpris).

SS Vega 200xBli med på NEs Årsmøte. Etter møtet serveres middag ombord på S/S Vega.Tradisjonen tro avsluttes dagen (ca 16.15) med en tur ut på fjorden - denne gangen med S/S Vega for middag og mingling. (avgang og retur Aker Brygge - vi er til kai ca kl 20.15)

pdf Hele programmet finner du her .

Kllikk for påmelding.
Påmeldingsfrist: fredag 7. juni.

Alle er velkommen, både medlemmer og ikke-medlemmer. (Mer informasjon om medlemskap)

For deltagere fra medlemsbedrifter er hele arrangementet gratis for inntil fire personer, mens deltakere utover fire personer og deltakere fra ikke-medlemsbedrifter betaler kr 500,- per pers inkl lunsj og middag.

Eventuelle spørsmål kan rettes til Eva Thorvaldsen, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.,
tlf. 22 06 18 00.

Invitasjon til Årsmøte 2019