Årsmøte 2018

tirsdag, 22 mai 2018.

Generalforsamling i Norsk Energi og Årsmøte finner sted torsdag 14. juni på DS Louise på Aker Brygge, Oslo. Hovedtemaet i det faglige seminaret er varmegjenvinning fra røykgasser. Bli med!

Bli med på Generalforsamlingen og Årsmøtet. Klikk for påmelding.  Dagen starter med et gratis seminar om energiledelse kl 09.00 (varer til kl 12.00).
Selve Generalforsamling finner sted kl. 12.00.
Deretter følger lunsj og Årsmøtet/faglig seminar der hovedtemaet er varmegjenvinning fra røykgasser. Du får høre Alan Cook fra Elkem  fortelle om deres planer på Salten og tekniske løsninger. Johan Grinrød fra Norsk Energi vil fortelle om erfaringer fra den 13 MW store varmepumpen på Klemetsrudanlegget som har vært i drift i vinter. Videre får du høre om Quantafuel AS som har klart å utvikle en teknologi som utnytter carbon-ressursene i plasten for å produsere syntetisk diesel. Du får også høre om implementering av kjelvelgersystem for automatisk innkobling og utkobling av kjeler i et anlegg med varierende effektbehov i nettet.
Helt til slutt i den faglige delen får vi høre hvem som blir vinner av Årets EMIL-pris (Norsk Energi sin Energi- og miljøpris).

FjordclipperBli med på NEs Årsmøte. Etter møtet serveres middag ombord på M/S Fjordclipper.Tradisjonen tro avsluttes dagen (ca 16.30) med en tur ut på fjorden med M/S Fjordclipper for middag og mingling. (avgang og retur Aker Brygge - vi er til kai ca kl 20.00)

Hele programmet finner du her.

Kllikk for påmelding.
Påmeldingsfrist: snarest.

Alle er velkommen, både medlemmer og ikke-medlemmer. (Mer informasjon om medlemskap)

For deltagere fra medlemsbedrifter er hele arrangementet gratis for inntil fire personer, mens deltagere utover fire personer og deltagere fra ikke-medlemsbedrifter betaler kr 500,- som inkluderer lunsj og middag.

Eventuelle spørsmål kan rettes til Eva Thorvaldsen, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.,
tlf. 22 06 18 00.